понеделник, 14 януари 2008 г.

Тодор Батков и логика

Тодор Батков гостувал на президента на Реал Мадрид Рамон Калдерон. Докато сладко пиели чай, Батков го попитал:
- Как успявате да управлявате най-богатия и успешен футболен клуб в света?
Рамон Калдерон отговорил:
- Много е просто. Назначавам само интелигентни хора.
- А как разбирате дали някой е интелигентен? - поинтересувал се Батков.
- Сега ще ви покажа.
Президентът на Реал извикал Бернд Шустер и му задал следния въпрос:
- Баща ти има син. Този син не ти е брат. Кой е това?- Това съм аз. - гласял отговорът на Шустер.
- Ето, виждате ли колко е просто. - казал Калдерон на Батков.
Прибрал се президентът на Левски в България и решил да провери какво е нивото на интелигентност на неговите подчинени. Извикал Мъри Стоилов и поставил загадката:
- Баща ти има син. Този син не ти е брат. Кой е това?Мислил Мъри, мислил цели 17 минути, но не успял да се сети.
- Дай ми един ден и довечера ще ти кажа.
Батков се съгласил, Мъри отишъл в кабинета на Наско Сираков.
- Баща ти има син.. Този син не ти е брат. Кой е това?
Започнали и двамата да умуват, чудили се с часове, но така и не могли да разрешат сложния ребус. В късния следобед треньорът на Левски звъннал на Константин Баждеков:
- Батков ми постави загадка. С часове мислим с Наско, но не можем да се сетим.. Надявам се, че ще успееш да ни помогнеш. Баща ти има син. Този син не ти е брат. Знаеш ли кой е той?
- Това съм аз, глупако! - отвърнал Баждеков.
Щастлив, Мъри изприпкал при Батков:
- Разбрах! Разбрах кой е това! Това е Константин Баждеков!
- Не, тъпако! Това е Бернд Шустер! - гласял отговорът на Батков

Няма коментари: