четвъртък, 7 февруари 2008 г.

Умни мисли

"Ако ми плащаха на гол, жена ми и децата щяха да ядат салам кучешка радост."
Георги Иванов - Гонзо

"Три нощи не спах, за да слушам дали вали навън."
Президентът на Левски Тодор Батков разкрива притесненията си от лошото време преди мача с Тампере

"Стойчо Стоилов е един мишок в Ловеч. Неговата роля е на храстче, от което излизат птичките." (Наско Сираков коментира обвинението на Стоилов, че последните две победи на сините са дошли след голове от засада)
"Може да съм мишок, но не са ме стригали за финансови злоупотреби" (Стойчо Стоилов отговаря на Сираков)

"Черни футболисти, добре играят." (Помощник-треньорът на Левски Цанко Цветанов за белгийския Беверен)

"Черните момченца отдавна не бяха виждали врата, но срещу Левски видяха." (Георги Димитров - Джеки коментира реванша Беверен - Левски)

Сателит за Турция на Герена
препоръча да бъде монтиран президентът на Славия Венцеслав Стефанов.

Нападателят на Левски Христо Йовов отговаря на въпрос в интервю за "7 дни спорт" дали синът му го различава по телевизията:
"В едър план сигурно ще ме познае, но като гледа по телевизията футбол, на всички казва "Тате, тате" и започвам да се замислям."

Няма коментари: