петък, 28 декември 2007 г.

Изповед на Мъри

Изповед на Мъри

Ризилът е огромян,
Аналът ма боли
И Наско нидуволин
Са кани да ма бий

Защо ни ма разбират,
Защо ма мъчат мьен,
И дъл съм аз виновян
Чи Йовув е критьен

Вав Хаскюи ги водих
И черпих сас каун,
Ханъми изнамерих
За цьелия син катун

И седнах нея вечер
На селскиъ мигдан,
Да люпим иедру семи
Сас младия Бензукан

Разпраам му за Лески,
За Баткуф и Танас,
А той сиди и гледъ,
Кат пърли пред кумпас

Тъй многу натъжих са,
Чи седнах, поривах,
Но посли пак си казах
Тъй рекъл е аллах

Кажети ко да праа,
Кажети, чи ни знам,
С Тилкиев ли да почнъ
Ил с брата ром Огнян

Вав Тампире цъфнахми
В ниделя вичиртъ
Утидохми на паша
Вав местната гуръ

Дукът пасяха кротко
Тилкиев и Бардун
Дуйдоха пулицаи
"Разкарай тоз катун"

И пак ми стана тъжну
И пак си поривах
Но пак си казах "Нищу"
Тъй рекъл е аллах

Сидях сам в одаята
И мислих си на глас
"И къ ша земим мача,
Кат няма гу Танас ?"

Отиди на сафари
Слонови да дирье
А ниа да са мъчим
С туй никву Тампирье

И тъй започна мача
Урсула са дире
Чурбата да напъним,
Ма първу Тампире

Но нещу са обърка
Но нещу не е тъй
Защо ни атакуват
Оп, вкараха ни, въй

Бах тези ша ни бият
За миг помислих аз,
Но Цанко ма усп`кой,
"Аллах ша бъди с нас"

Но ету мача свърши
И падна ми пирдье,
Въх що ли тъй са случи,
Чи би ни Тампире

Звънят ми по мубилн`я
И Баткуф и Танас
Кълнат ма кат шейтани
"Ей Мърю пидирас!!!"

И пак ми стана тъжну,
Но тоз път ни ривах
Сидяхми си самотну
Аз, Мъри и Аллах

Прибрахми са вав Соф`я
Вав срядъ вичиртъ
Но никуй ни нъ срещнъ
На айругарътъ

Това идоса Баткуф
Изпружи той мустак
И зе, чи ма нахока
Наречи ма простак

Томашич ье кунтузян
Пилету дади зян
И Стойчив титулярин
Сас черня Бинзукан

Гуворих вчера с Баткуф
Поръчах си съдия
Да свири нам Ристоскуф
Туй наш`та е мичта

Ни щяли го от УЕФА
Дибел и тромав бил
И как ша бий лефски
Сас швабата дебил

И тъй дуйде риваншъ
С туй никву Тампире
И сички чакат лефски
Сас тройка да ги отпире

Дошъл е Сьомин от Москвата
Държи са ужасено за главата
Пъпчивуту как да прибере
Щом дъни са сас Тампире

И ету Ниеми вкара гол
А Живку пули са кат вол
Мина му топка през краката
И леку лезна у вратата

И сичку свърши многу зле
С туй никву гадну Тампире,
И лески вечи нье е вав Европа,
А чака дьерби сас Родопа

Няма коментари: